29.10.13

BANG!

Der kwam iets hard binnen daarstraks.. aaaaai
Oude stukken die ik al zo lang met me meedraag,
die mij zo sterk tegenstaan.

Oude patronen ontwikkeld
om mezelf te beschermen.

Tranen vloeien
pijn wordt gevoeld.

Kom uit de kast
wordt er gevraagd.
Toon wie je echt bent
wordt er gevraagd.
Kom uit voor wat je werkelijk voelt
wordt er gevraagd.
Wees in liefde eerlijk
wordt er gevraagd.
Spreek jouw waarheid
wordt er gevraagd.

Vertrouw erop dat jouw
authentieke zelf
het waard is
om van gehouden te worden.

ja

en vergeef jezelf
voor alle dingen die je deed
voor alle pijn die je voelde
toen je jezelf afsneed van je
echte zelf
om een stukje liefde te ontvangen
van de ander.


Ik vraag om hulp
van hierboven
van .. het goddelijke
mijn bron

het spijt me
dat ik mezelf
afsneed van mijn bron
om tegemoet te komen
aan de ander
om te denken dat het goed was
nodig was
om er te mogen zijn

wat heb ik laten zien?
wat heeft de ander gezien?
welk deel?
welk oprecht deel?

wanneer liet ik mijzelf niet zien?
wanneer voelde ik me onveilig?
wanteer had ik behoefte aan liefde?

hoe kan ik mijn sluier laten vallen..

naar voren treden
en zeggen
'dit ben ik'.

zie
ervaar
en heb me lief
zoals ik ben


het is dé uitdaging
het is hét moment

het mag veranderen
in liefde
in zachtheid

ik mag oppassen,
dat ik mezelf niet veroordeel
dat ik mijn deel,
met de vinger wijs
dat ik mezelf bewijs,
dat ik niet goed genoeg ben


ik mag anders leven
met een bewustzijn
met aandacht
dat ik
mezelf
altijd welkom heet

dat ik mezelf
toesta
om te zijn
wie ik ben

zoals ik ben
met alle toeters en bellen
met al mijn grillen en stemmingen

dat ik dé persoon ben
met wie ik het liefste ben
altijd
en
overal


Namasté


Opgestegen Meesters Orakel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten