25.3.18

VERBINDING

het moment
was
daar

eindelijk
zo naar uit
gekeken

uren
minuten
seconden
afgeteld

in spanning
in verdriet
in frustratie
in ellende
in het niet weten

om dan
toch je sprankel
te
zien
& te horen

ik deed
mijn
best om jou
je space te geven

open

te staan. voor
je verhalen.

& je vertelde ronduit
ik zag je sprankels
je blijdschap
voor al je ontmoetingen
vandaag

en geleidelijk
aan
kon ik meer
zakken
kon ik liefde voelen
zachtheid voelen

& hier & daar een glimps
van mezelf
van vandaag
laten
doorschemeren.

zoals laat op pad
laat naar buiten
nood aan eigen space
nood aan liggen
nood aan een babbel
een takje die mijn aandacht trok
waar ik me op kon focussen
met mijn mes bezig zijn
mijn duim gesneden

een boom nodig
om tegenaan
te zitten
het lied dat opborrelde
om 16u
om mijn eigen gebed te versterken

ik zat diep
héél diep
mijn liefste

ik heb alles weer gevoeld
omgewoeld
gevlucht, gerend
in gedachten
boos geweest

kreten van diep binnenuit
geschreeuwd
tranen van intens verdriet
ik
heb
ze
allemaal
ervaren

en nu voel ik
de rust
nu ben ik zachter

nu
hoor ik heerlijke
klanken
die meetrillen
die me verder sussen

én mijn liefste
dit alles wilde ik
verborgen houden

om jouw mooie
ervaringen de kans
te geven
jou er te laten zijn..

op jouw verjaardag
ik heb je liefde geproefd
je oprechtheid gevoeld

hoe welkom mijn gebed
vandaag bij jou
aanwezig
& welkom was

ik dank
je

dankje liefste


_TM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten