19.4.18

VERDRIET

woorden
dringen

om gedacht te worden
gedeeld
gevoeld

v e r d r i e t

ik voel verdriet
ik mis je
ik ben moe
ook

alle beetjes inpakken
onzekerheid
wat waar & hoe opbergen?

deze verhuis
is spannend
is onzeker

de ene keer
ben ik benieuwd
de andere keer
ongerust

en ik
mis
je
dat voelde ik
vanavond
toen ik mezelf
afvroeg
wat er zat te dringen

en plop..
ik mis hem
ja ik mis je
ja ik mag dat zeggen
ik mag dat benoemen

zo anders
ik mag wennen

als ik ni uitreik dan..
en ik wilde me vandaag
ni laten zien
ni laten horen

om te zien
of jij vanuit jezelf
zou uitreiken

me zou zeggen
dat je me
(ook)
mist

dat je naar me verlangt
naar ons
samen
Z ij N

en opnieuw heb ik dat gevoel..
en ik kan het niet laten
mijn impulsen
uitreiken
je dingen laten zien
je dingen vragen

ik creƫer mijn eigen teleurstelling
zeg je wel eens

ja ik ook
vandaag
nu
toen
& toen
& dan..

Ik mis
je

_TM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten